بیشترین تخفیف بیمه شخص ثالث ازکی

کد ازکی: azk3ddlb

 

تعداد کدها محدود بوده و پس استفاده نفرات بیشتر ممکن است کار نکند پس سریعتر از کدها استفاده کنید.) ما روزانه کدهای جدید ارایه می کنیم.


کد را کپی کنید به سایت ازکی بروید مشخصات خودرو را وارد کنید در کادری که ازکی به شما نمایش می دهد کد را کپی کنید

بیمه شخص ثالث

بیمه شخص ثالث در ایران مشابه بسیاری از کشور ها بیمه ای اجباری برای وسیله نقلیه است که ما را در برار خسارت جانی و مالی بیمه می کند. هر بیمه شخص ثالث دارای سه طرف می باشد به همین دلیل به آن بیمه شخص ثالث می گویند.

کسی که بیمه را خریداری می کند(طرف اول که به آن بیمه گذار نیز می گویند)، شرکت بیمه که خدمات بیمه را اراده می دهد(طرف دوم یا ثانی بیمه) و شخصی که خسارت جانی و مالی دیده است( طرف ثالث بیمه) چون شخص ثالث خسارت گیرنده بیمه است به آن بیمه شخص ثالث گفته می شود.

در قوانین جدید بیمه کشور بیمه حوادث راننده در این بیمه وجود دارد که خود راننده نیز می تواند جزو شخص ثالث و خسارت گیرنده باشد.

بیمه شخص ثالث ازکی

بیمه شخص ثالث ازکی که از سوی سایت ازکی ارائه می شود. باید به این نکته توجه کرد که شرکت ازکی شرکته های مختلف بیمه را در کنار یکدیگر قرار می دهد تا شما راحتتر بتوانید آنها را مقایسه کنید و با توجه به شرایط خود به صورت آنلاین راحت بهترین بیمه شخص ثالث را خریداری کنید.

در ادامه به مواردی که در مورد بیمه شخص ثالث که باید بدانیم اشاره می کنیم تا بیمه شخص ثالث ازکی را که در سایت می خواهید انتخاب کنید مقایسه بهتری داشته باشید تا در زمان بروز حادثه دجار مشکل نشوید.

پوشش های بیمه شخص ثالث

در واقع بیمه شخص ثالث دو نوع پوشش جانی و مالی داردپش فرقی ندارد بیمه شخص ثالث ازکی گرفتید یا جای دیگر

در مورد پوشش بیمه و نکاتی که باید به آن در مورد تعهد و پوشش بیمه  درزمان خرید بیمه توجه کنیم در مقاله ای جداگانه صحبت کرده ایم که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آن مراجعه کنید: سقف تعهد بیمه شخص ثالث

  • خسارت جانی

همانطور که از نام آن مشخص است شامل خسارتی است که موجب آسیب جسمی یا خدای نکرده فوت شخص ثالث شود

  • خسارت مالی

شامل خساراتی است که به اموال فرد مقابل وارد می شود که از سوی بیمه پرداخت می شود.

سقف تعهد مالی شرکت بیمه نام شرکت بیمه
۲۰ میلیون تومان آسیا، تعاون، کوثر، سامان، ایران،آرمان، پارسیان، رازی، البرز، پاسارگاد، ملت، دی،سینا، دانا، کارآفرین، حافظ
۳۰ میلیون تومان ملت، تعاون، سامان، پارسیان، رازی، البرز، پاسارگاد،آرمان،  دی، آسیا، کوثر، دانا، کارآفرین
۴۰ میلیون تومان کارآفرین، تعاون، سامان، پارسیان، رازی، البرز، پاسارگاد، ملت، دی، آسیا، کوثر، دانا، آرمان
۵۰ میلیون تومان دانا، تعاون، سامان، پارسیان، رازی، البرز، پاسارگاد، ملت، دی، آسیا، کوثر، آرمان، کارآفرین
۱۰۰ میلیون تومان دی، تعاون،آرمان، سامان، پارسیان، رازی، البرز، پاسارگاد، ملت، آسیا، کوثر، دانا، کارآفرین
۱۵۰ میلیون تومان آسیا، تعاون، سامان، پارسیان، رازی، البرز،آرمان، پاسارگاد، ملت، دی،  کوثر، دانا، کارآفرین
۲۰۰ میلیون تومان پاسارگاد، تعاون، سامان، پارسیان، رازی، آرمان،البرز،  ملت، دی، آسیا، کوثر، دانا، کارآفرین
۲۵۰ میلیون تومان البرز، آسیا
۳۰۰ میلیون تومان کوثر،البرز، آرمان، دی، پارسیان، کارآفرین، ایران
۴۰۰ میلیون تومان پارسیان،دی، البرز، ایران، آسیا،کوثر

عوامل موثر بر قیمت بیمه شخص ثالث ازکی

عوامل متعددی بر قیمت بیمه شخص ثالث اثر گذار است که در مقاله ای با عنوان نرخ بیمه شخص ثالث به طور کامل توضیح داده ایم که در اینجا به مواردی بر روی قیمت بیمه شخص ثالث تاثیر می گذارد اشاره می کنیم در مورد جزییات بیشتر می توانید به مقاله که  اشاره شد مراجعه کنید

  • نوع خودرو
  • مدل خودرو
  • کاربری ماشین
  • تخفیف سالانه
  • سن وسیله نقلیه
  • مدت بیمه (کوتاه مدت یا یکساله)
  • زمان سر رسید بیمه
  • سقف تعهد بیمه
  • تخفیف 2.5 درصدی بیمه
  • معاینه فنی
  • رانننده با تخلف حادثه ساز
  • راننده با نمره منفی

 

 

بیمه شخص ثالث ازکی چقدر است؟

با توجه به عوامل موثر بر تعیین قیمت بیمه شخص ثالث می توانید به صورت آنلاین در سایت ازکی در کمتر از دو دقیقه  برای خودرو خود را به دست آورید(تنها کافیست پلاک یا اطلاعات خودرو خود را وارد کنید.) و با استفاده از کد تخفیف ازکی از شرکتی که می خواهید ارزانتر خرید کنید.

با توجه به مواردی که در بالا اشاره شد و مقالاتی که لینکش قرار داده شد و  می توانید با داشتن اطلاعات بیمه های که در قسمت بیه شخص ثالث ازکی آورده می شود را مقایسه و انتخاب کنید همچنین در مقاله ای جداگانه با عنوان بهترین بیمه شخص ثالث شرکت های مختلف بیمه را براساس اطلاعات دقیق موجود و به روز بررسی کردیم.

استعلام خرید بیمه شخص ثالث ازکی

استعلام و خرید بیمه شخص ثالث در ازکی بسیار سریع و راحت است و  با وارد کردن مشخصات شرکت های بیمه امکانات و مشخصات آن ها در کنار هم لیست می شود و می توانید مقایسه و بررسی کنید.

همچنین در هر ساعت از شبانه روز می توانید با سفارش خودتون رو ثبت کنید اگر هم سوال یا نیاز به مشاوره دارید می توانید با ازکی تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناس های ازکی در خریدتان کمک بگیرید.

چرا از ازکی بیمه شخص ثالث بخریم؟

چون در سایت ازکی می توانید در کمتر از 2 دقیقه همه شرکت های بیمه را مقایسه کنید و با کد تخفیف ازکی دات کام ارزانتر بیمه خرید کنید.

چطور ارزانترین بیمه شخص ثالث را از ازکی بخریم؟

پس از وارد کردن اطلاعات خود در سایت ازکی لیست شرکت های بیمه را مشاهده می کنید و شما می توانید به روش های مختلف این لیست را مرتب و مقایسه کنید.

برای مثال همانطور که در تصویر زیر آمده در قسمت یک می توانید  مرتب سازی را بر روی ارزانترین قرار دهید تا پایین ترین قیمت بیمه مورد نظر خود را نشان دهید همچنین می توانید بر روی بهتری از نظر کاربرها بگذارید تا ببینید کاربرها کدام بیمه ها را بیشتر  می پسندند.

در قسمت سمت راست با شماره دو مشخص شده می توانید سقف تعهد را تغییر دهید و در پایین سمت راست کد تخفیفی که از سایت ما دریافت کردید را وارد کنید.

بهترین زمان برای تمدید بیمه شخص ثالث

بیمه شخص ثالث تا لحظه آخر روزی که در بیمه نامه نوشته شده قاعدتا اعتبار دارد اما برای اینکه کار به لحظه آخر نندازیم و مشکلات تعطیلات یا فراموشی برنخوریم بهتر است یک هفته قبل از سررسید تاریخ بیمه اقدام به تمدید آن کنیم البته از یک ماه قبل از سر رسید بیمه در بیشتر شرکت ها امکان تمدید وجود دارد البته در بیمه آسیا این مدت 15 روز است.

انتقال بیمه شخص ثالث

با توجه به قوانینی که از سال 95 وضع شده و بیمه شخص ثالث از خودرو محور به راننده محور تبدیل شده است در زمان فروش و انتقال خودرو تخفیفات برای فرد باقی می ماند و در ضمن می تواند تخفیف های خود را به یکی از بستگان درجه یک خود انتقال دهد.

خودروی متعارف و غیر متعارف در بیمه شخص ثالث چیست؟

به خودروی گفته می شود که قیمت آنها از یک قیمت مشخص شده بالاتر نباشد و این قیمت براساس قیمت دیه هر ساله تغییر می کند و برابر نصف دیه در ماه های حرام است و در سال 1401 این عدد برابر 400 میلیون است.

در تصادف با خودروی گرانتر از قاعده نسبی استفاده می شود که در مقاله سقف خسارت بیمه شخص ثالث به آن پرداخته ایم  و برای توضیحات بیشتر می توانید آن مقاله را مطالعه کنید.

در پایان توجه فرمایید که حتما بیمه شخص ثالث را زودتر از موعد تهیه کنید تا بعد از پایان آن به مشکل برنخورید. در سایت از کی در هر ساعت شبانه روز می توانید اقدام خرید بیمه کنید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.